Klacht Samsung Electronics: Tab actie Samsung S5

Klachtnummer
# 103890
Gebruiker
Kas
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Werkelijk niet te geloven. wat een onze zin en arrogantie. vanaf oktober/november al aan het wachten op een gratis Tab. Laatste weken intensief gebeld en gemaild.
onzin verhalen dat e.a. verstuurd zou zijn via Post.nl. vandaag weer gebeld en het onderzoek nog eens 6 tot 8 weken duren.
Lang in de wacht hangen geen concrete antwoorden en oplossingen .

Er word verwezen naar een referentie nummer als je dit op geeft is men druk aan het zoeken en gaat dan voorlezen wanneer ik gebeld zou hebben. Als je naar iemand vraagt ie bevoegds is meer te kunnen word je in de wacht gezet en nooit meer door verbonden.

Gewenste oplossing

de tab toegestuurd krijgen op zeer korte termijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen