Klacht Samsung Electronics: Tablet samsung tab 3 kapot baterij en wifi werken slecht tot niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 112025
Gebruiker
laloca13
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een samsung tab3 bij een abonnement gekregen had eerst een tab2 en was daar heel tevreden mee maar heb die weg gedaan vanwege de nieuwere versie van Samsung
nu is het geval dat deze tablet niet helemaal goed afsluit in de behuizing en constant vast vast loopt en hij niet kan opladen door de ontwrichting van de tablet aan de zijkanten
ik heb hem voor alles nodig en geen andere mogelijkheid om op te communiceren dus heb hem wel gebruikt omdat ik niet zonder kan maar het word steeds erger meestal geen internet op te ontvangen en hij zet steets meer uit verbuigt zelfs en moet constant aan de kabel

De oplossing

Een vervangende tablet toegezonden krijgen zodat ik toch mijn bestanden contacten kan blijven behouden en niet van de wereld afgesloten ben doordat mijn enige communicatie middel dan verloren gaat ik moet binnenkort opgenomen worden voor ernstige anorexie in het ziekenhuis dus kan echt niet zonder zitten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    laloca13
    Datum
    Totaal geen enkele reactie jammer en respectloos

Uiteindelijke oplossing

Auteur
laloca13
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen