Klacht Samsung Electronics: Tegemoetkoming kosten manchet wasmachine

Klachtnummer
# 69560
Gebruiker
nicole
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 jaar en 6 dagen geleden samsung wasmachine gekocht ter waarde van 650 euro.
gisteren na wasbeurt vond ik ijzeren ronde draad met veer in trommel wasmachine .
Na nadere inspecie zag ik dat deze draad rubberen rand rond trommel heeft opengescheurd. Ijzeren draad is onderdeel van de wasmachine.
Wil samsung mij tegemoet komen in de kosten die ik moet maken om de manchet rand te vervangen? Aangezien garantie pas 6 dagen verlopen is?

De oplossing

Graag tegemoetkoming in kosten op te bestellen manchet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Jerzijnska,
    Uit uw klacht hebben wij vernomen dat de manchet van uw wasmachine is gescheurd door een onderdeel van uw wasmachine. Dit betreuren wij en bieden u onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    In uw klacht geeft tevens aan of wij u kunnen compenseren in de kosten die wellicht ter sprake zullen komen om de wasmachine ter repareren. Wij kunnen hier op dit moment geen uitspraken over doen gezien er nog geen diagnose is gedaan op uw wasmachine. Wij adviseren u om contact op te nemen met uw verkoper zodat uw wasmachine ter reparatie aangeboden kan worden en er een diagnose uitgevoerd kan worden om vast te stellen welke kosten in rekening worden gebracht.
    Hopende u hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen