Klacht Samsung Electronics: Telefoon komt voor de 2x keer terug van reparatie zonder product te repareren

Baris

Ik heb in augustus 2014 een Samsung SM-G900F gekocht voor mijn dochter. De telefoon begon in feb. 2015 keuren te vertonen. De camera was wazig en de telefoon laadde niet meer goed op. Ik heb vervolgens gebeld met Samsung en heb samen met de medewerker enkele stappen ondernomen om de telefoon een hardware resat te doen. Dit bleek niet te helpen en vervolgens ben ik doorgestuurd naar de Samsung shop in Amersfoort waar een reparatie afdeling is. Hier heb ik mijn telefoon gebracht en heb de volgende dag mijn telefoon opgehaald. Thuis aangekomen bleek de telefoon nog steeds dezelfde keuren te vertonen en bovendien kwam de glasplaat aan de voorkant los. Ik heb toen de Sansung store in Amersfoort gebeld en kreeg van hun de horen dat ik de telefoon zonder SD kaart moest gebruiken omdat door de SD kaart de telefoon niet goed functioneert. De klacht voor de losse glasplaat konden ze verhelpen door heb nogmaals in de oven te doen. Hierop heb ik de telefoon nogmaals weggebracht en eenmaa

Al reeds 2x ter reparatie gebracht en met meer schade ontvangen dan geleverd.
De telefoon Echt repareren indien mogelijk en indien niet mogelijk een nieuwe toestel.
Ik heb een brief ontvangen van Samsung waarin ik wordt doorgestuurd naar de verkoper. Wat ik al vreemd vind omdat product nog geen 1 jaar oud is en onder fabrieksgarantie valt.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?