Opgelost door Samsung Electronics: Telefoon na reparatie nog meer kapot dan ervoor.

IV

Begin oktober heb ik mijn telefoon, ter reparatie gestuurd naar Solid Vision. Het toestel schakelde uit wanneer het schermpje uitging en de batterij liep snel leeg. Hij was nog wel te gebruiken aan de oplader en was nog puntgaaf.
Begin december kreeg ik mijn toestel terug van Teleplan, waar hij blijkbaar na het faillissement van Solid Vision terecht is gekomen. Het toestel was beschadigd en als een soort bouwpakketje met de schroefjes nog los aan de buitenkant. Diverse onderdeeltjes hingen er half uit en het aan/uit knopje aan de zijkant ontbrak.
Er was vloeistofschade geconstateerd. Dit is onmogelijk. Het toestel heeft altijd in een dicht hoesje in een tas gezeten en is zeker niet in aanraking met vloeistof gekomen.
Ik heb contact opgenomen met Samsung en na bijna 3 maanden en 20 telefoontjes eindelijk een reactie gekregen. Ik mocht het toestel opnieuw opsturen, naar Dynafix. Nu kan ik hem terugkrijgen tegen betaling of laten vernietigen. Bij Samsung word ik niet te woord gestaan

Ik wil ten eerste gehoord worden door Samsung en niet keer op keer worden afgescheept. Als er afspraken worden gemaakt wil ik dat deze worden nagekomen en dat ik degene met wie ik de afspraken heb gemaakt erop aan kan spreken als dit niet gebeurd. Als deze persoon er niet is dat ik dan door een collega wordt geholpen in plaats van weer opnieuw te worden afgescheept door de telefoniste. Ik wil compensatie voor alle telefoontjes die ik heb gepleegd, pakketjes die ik heb gestuurd, brieven die ik heb geschreven en moeite die ik heb gedaan om langer dan anderhalf jaar plezier te hebben van een dure telefoon van bijna 500 euro. Kortom, beste Samsung, kom AUB met een oplossing in plaats van alleen maar met meer problemen.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw In’t Veld,
    Wij hebben uw klacht inmiddels in behandeling.
    Vriendelijk verzoeken wij u om hier wat geduld voor te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte mevrouw In’t Veld,
    Zojuist heb ik u per e-mail benaderd.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare
    IV
    E-mail ontvangen waarvoor dank. Helaas kloppen er nog wat zaken niet geheel. Ik heb daarom een e-mail terug gestuurd en wacht op julllie reactie.
    IV
    Inmiddels nieuw mailcontact gehad met Samsung. Het is nu goed uitgezocht en ik heb een foto ontvangen van het binnenste van mijn telefoon. Hoewel ik niet begrijp hoe dit kan zie ik duidelijk sporen van oxidatie in de telefoon.
    Mede door het faillissement van zowel de verkoper als de reparateur van mijn toestel is de afhandeling erg slecht gegaan. En hoewel Samsung er erg lang over heeft gedaan om duidelijkheid te verschaffen heb ik dat nu wel. Bedankt daarvoor. Ik zie het toestel wel tegemoet.
    IV
    Uiteindelijk netjes opgelost door Samsung.

IV

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?