Klacht Samsung Electronics: Telefoon opgestuurd voor reparatie, daar waarschijnlijk kwijt geraakt en nu geeft niemand meer thuis

Klachtnummer
# 616706
Gebruiker
Ruubster
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gebruik gemaakt van hun reparatie service voor mijn Galaxy S21 (onder garantie) en net geen 1 jaar oud. Volgens de service is mijn telefoon gerepareerd en word de volgende dag terug gestuurd. vervolgens krijg ik een inferieur budget toestel terug gestuurd en probeer ik dit met zowel Samsung als Dynafix (hun reparatie partner) op te lossen maar je word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. Uit eindelijk kreeg ik na 2 weken te horen, sorry we hebben je toestel verwisseld binnen 2 werk dagen heb je hem terug. Maar niks bleek minder waar we zijn al 1,5 maand verder en Samsung reageert niet meer op mails van mij. En aan de telefoon krijg ik alleen maar smoesjes te horen. (Ik zou de telefoon niet hebben genomen toen ze belde) Ik heb toen meermaals aan geven dat ze per mail contact moeten zoeken maar dat doen ze dus niet. Zodra ik weer terug bel mag je eerst weer 20 minuten in de wacht om vervolgens te horen dat ze niks kunnen betekenen.

Gewenste oplossing

Mijn eigen telefoon terug geven, gerepareerd en wel. Of een nieuwe telefoon opsturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen