Klacht Samsung Electronics: telefoon start zelf opnieuw op

Klachtnummer
# 73854
Gebruiker
Denisevoogt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

sinds afgelopen week start de telefoon regelmatig vanzelf op. hij is nog geen jaar oud. heb m al terug gezet naar fabrieksinstellingen

De oplossing

zou graag uitleg willen hoe ik dit kan verhelpen of een nieuwe batterij

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Voogt,Wij betreuren het feit dat u problemen ervaart met uw Galaxy S3, u geeft aan dat het toestel regelmatig opnieuw opstart. Indien het toestel al is gereset, raden wij u aan het toestel ter reparatie aan te bieden bij een van onze service punten of bij uw verkoper, u vindt het dichtstbijzijnde service punt via de volgende link: http://goo.gl/maps/g7PKw. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen