Klacht Samsung Electronics: Telefoon valt uit bij 50%

Klachtnummer
# 76046
Gebruiker
Keaay
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds een week doet de batterij van mijn telefoon vreemd. Hij blijft een halve dag op 99% staan, ook bij fanatiek gebruik. Voorheen was dit niet zo. Vervolgens loopt hij langzaam omlaag, waarna hij rond de 50% uitvalt. Mijn telefoon gaat dan niet terug aan en ik moet hem dus opladen. Zodra de oplader erin zit, zegt hij soms dat hij helemaal leeg is, maar het komt soms ook voor dat hij weer die 50% aangeeft. Echter als ik hem dan eruit haal omdat ik denk '50% is genoeg voor nu', dan valt hij toch weer uit alsof hij gewoon helemaal leeg is. Ik moet er nu elke keer rekening mee houden dat als mijn batterij de 50% nadert, ik hem al moet opladen, omdat hij leger is dan hij zegt te zijn.

De oplossing

Als het probleem opgelost zou zijn met een nieuwe batterij, zou dit erg fijn zijn. Ik heb er niet zo'n zin in om mijn telefoon op te moeten sturen om onderzocht te worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste Kayleigh,Voordat je een nieuwe batterij gaat aanschaffen is het wijs om te controleren of het daar daadwerkelijk aan ligt of dat het een probleem van de software. Zou je hem willen opstarten in de veilige modus? Dat doe je door de volume knop naar beneden ingedrukt te houden tijdens het opstarten. Alleen de voorgeïnstalleerde apps doen het nu nog. Heb je nu nog steeds dezelfde problemen met de batterij?Als dit niet het geval is dan raden we je aan om een reset te doen. Vergeet dan niet om eerst een back-up te maken. Hier vind je hoe: https://www.youtube.com/watch?v=1U44hx7qfnE&noredirect=1
    https://www.youtube.com/watch?v=VhDzFAnAYKA.Heb je dan ook nog steeds last van de batterij dan kan je ook eerst bij een servicepunt testen of een nieuwe batterij helpt. Hier vind je het service punt het dichts bij jou in de buurt: https://maps.google.nl/maps/ms?msid=207641788703218875004.0004da89f16a76bb1f3aa&msa=0&ll=52.032218,5.41626&spn=2.761114,7.13562&dg=feature.Succes!Met vriendelijke groet,
    Laura
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen