Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Samsung Electronics: Telefoon valt uit
Details
Klacht
Beste,Ik heb sinds juni 2013 een samsung galaxy s3. Ik heb hem nu dus meer dan een jaar. Sinds twee weken valt hij vaak uit. Het beeld begint dan te flikkeren, de telefoon reageert nergens meer op en valt vervolgens uit. Ik krijg hem dan niet meer aan. Ook niet als ik de batterij eruit haal en dan er weer in doe. Pas als ik hem dan aan de lader leg of minstens een half uur wacht gaat hij weer aan. Meestal als het gebeurt is de batterij nog rond de 50/60 procent vol. als ik hem aan de lader leg is hij of helemaal leeg of nog rond de 5 procent.
Ik vind dit erg vervelend en weet niet hoe ik het moet oplossen.
Ik hoop graag op een oplossing!
Vriendelijke groet,
Eva
Gewenste oplossing
Ik wil graag het probleem van het uitvallen verhelpen. Ik zou dus graag een oplossing willen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.