Klacht Samsung Electronics: Telefoon wordt niet teruggestuurd, niemand weet waarom

M

Mijn telefoon was kapot en zou, volgens de SAMSUNG website in 2 dagen gemaakt en terug zijn. Voor de zekerheid nog even gebeld met de klantenservice en inderdaad de telefoon zou met 2 misschien 3 met verzenden erbij terug zijn. Prima, wij meteen alles rond maken. Het ophalen verliep soepel en ik kreeg netjes sms's over de voortgang. Dinsdag zag ik op internet dat de telefoon teruggestuurd werd. Dat ging dus goed. Ik had alleen nog geen sms- je gehad, maar die zou vast wel snel komen. Echter zit ik nu 1 week later nog op de telefoon te wachten. Al meerdere keren gebeld met de SAMSUNG klantenservice, maar dat schiet niet op. Een telefoniste zei zelfs; Ik kan u niet verder helpen, dus ik ga nu ophangen. Ik heb ook al 2x gebeld met Dynafix, wat mij erg veel geld kost (nu al zo'n 9 euro kwijt), maar ook zei weten niet waarom het zo lang. Ze hebben al en mailtje gestuurd, maar het antwoord blijft nog steeds uit. Niemand weet dus waarom die telefoon niet teruggestuurd wordt.

Mijn telefoon terug.
Vergoeding voor de gemaakte belkosten met Dynafix