Klacht Samsung Electronics: Telefoon wordt te heet.

Klachtnummer
# 9556
Gebruiker
Arno van der Poel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Samsung Galaxy S2: ik heb een vodafone abbonement waarbij ik voor de samsung galaxy s2 ben gegaan, nadat ik eergisteren weer een software update melding kreeg heb ik hem via kies weer geupdate, naar verise 4.03 IML74K_BULPD nadat ik deze update gedaan heb begon mijn telefoon erg warm te worden, ook als ik er helemaal niets mee deed, steeg de temperatuur tot boven de 50 graden celsius, toen de telefoon tot 100% was opgeladen haalde ik de stekker uit de telefoon en zag tot mijn verbazing het energie level naar 69% springen. hoe kan dit worden verholpen zonder een factory reset te doen?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste heer van der Poel,Indien deze door u ervaren storing wordt veroorzaakt vanuit de accu, dan is het mogelijk om dit op te lossen door een andere accu in het toestel te stoppen.
    Wanneer dit vanuit de software wordt veroorzaakt, adviseren wij u om een harde reset uit te laten voeren door een van onze service punten.
    Omdat deze laatste optie, in tegenstelling tot de eerste, geen kosten met zich meebrengt, adviseren wij eerst om de reset uit te laten voeren alvorens een test uit te voeren met een nieuwe accu.Met vriendelijke groeten,Alex
    Samsung WebCare
  2. Auteur
    Arno van der Poel
    Datum
    Uiteindelijk wel de batterij even los. gehaald maar met de app battery mix kunnen vinden welke app ervoor zorgde dat de accu te heet werd, deze verwijderd en nu doet de telefoon weer normaal.
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen