Klacht Samsung Electronics: Televisie schakelt zichzelf uit en vervolgens weer aan vervolgens weer uit, enzovoort

Klachtnummer
# 173864
Gebruiker
BJF Colenbrander
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Televisie schakelt zichzelf uit en vervolgens weer aan vervolgens weer uit, enzovoort. Op die manier is er niet meer naar te kijken. Het apparaat is aangesloten op een Ziggo-Horizonbox. Ik heb nagegaan of de storing daardoor veroorzaakt kon zijn, door de box af te koppelen en de Paystation van mijn zonen aan te sluiten. Daar precies het zelfde probleem - ik veronderstel daarom dat het aan de tv ligt; een interne stroomstoring misschien die ervoor zorgt dat het beeld niet meer regelmatig opgebouwd kan worden?

Gewenste oplossing

Advies over oorzaak en mogelijke reparatie, inclusief te verwachten kosten . Advies of het dan misschien beter is een nieuw apparaat aan te schaffen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen