Klacht Samsung Electronics: Televisie schakelt zichzelf uit en vervolgens weer aan vervolgens weer uit, enzovoort

BJF Colenbrander

Televisie schakelt zichzelf uit en vervolgens weer aan vervolgens weer uit, enzovoort. Op die manier is er niet meer naar te kijken. Het apparaat is aangesloten op een Ziggo-Horizonbox. Ik heb nagegaan of de storing daardoor veroorzaakt kon zijn, door de box af te koppelen en de Paystation van mijn zonen aan te sluiten. Daar precies het zelfde probleem - ik veronderstel daarom dat het aan de tv ligt; een interne stroomstoring misschien die ervoor zorgt dat het beeld niet meer regelmatig opgebouwd kan worden?

Advies over oorzaak en mogelijke reparatie, inclusief te verwachten kosten . Advies of het dan misschien beter is een nieuw apparaat aan te schaffen.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?