Klacht Samsung Electronics: Toch niet zo goed opgelost

Klachtnummer
# 73052
Gebruiker
tessa.assen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik was doorverwezen naar een samsung repair point naar aanleiding van mijn klacht hier. Dit heb ik gedaan en ik zou kosteloos een nieuwe batterij krijgen omdat de mijne bol staat. Deze hadden ze echter niet op voorraad en ik zou een bericht krijgen als hij binnen was. Nu zijn we meer dan 3 weken verder en heb ik nog steeds niets. Ik zit ondertussen wel al 3 weken met een telefoon die niet werkt. en een batterij die steeds boller gaat staan. Ik heb een week geleden via de vodafone klantenservice contact proberen te zoeken met de winkel waar het punt in zit (vodafone vijzelstraat arnhem) maar rechtstreeks contact krijg je niet. Er is alleen contact mogelijk via de klantenservice maar ja die kunnen wel mooi zeggen dat ze gebeld hebben en dat ze er mee bezig zijn maar wie zegt mij dat het ook echt zo is. Ik wil weer een werkende telefoon. Ik vind 3 weken wachten op een batterij niet kunnen.

De oplossing

Zo snel mogelijk een nieuwe batterij.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
  2. Auteur
    tessa.assen
    Datum
    eh dit is vast niet voor mij bedoeld?met vriendelijke groet,
    tessa van assen
  3. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Van Assen,Onze excuses voor het bovenstaande bericht, dit was inderdaad niet voor u bedoeld. Wij hebben uw klacht inmiddels in behandeling genomen, zodra er meer informatie is, zullen wij u op de hoogte brengen. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Jaime
    Samsung Webcare
  4. Auteur
    tessa.assen
    Datum
    Ik heb de gevraagde gegevens vermeld in het prive gedeelte bij deze klacht. Met vriendelijke groet,Tessa van Assen

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?