Klacht Samsung Electronics: Toestel reparatie en bezorging

Sibel

Ik heb 2 maanden geleden mijn abonnement verlengt via mediamarkt voor een samsung galaxy s7 edge ik werd dinsdag wakker met een toestel die grijze strepen in display had. Ik heb dit vermeld bij mediamarkt die konden mij totaal niks aanbieden ze verwijzden mij door naar een Samsung experience store in Apeldoorn, toen ik daar aankwam werd er meteen over reparatie vermeld met online ophaal service ivm binnen 1 dag reparatie onder andere kosten van €25,00 die ik kon betalen zo dat mijn toestel die avond opgehaald kon worden en volgende dag gerepareerd terug gebracht zou worden. Ik ben daar ook mee in akkoord gegaan en aangemeld voor ophaal service van reparatie duur van 1 dag en zou het dus volgende dag weer netjes geleverd moest worden tussendoor heb ik al informatie gekregen maar toestel is niet tijdig geleverd. Ik nam contact op met ze en er werd me verteld dat het paar dagen zou duren voor ontvangst.

Ik ben totaal niet netjes beholpen toen ik contact op nam onlangs ik €25,00 kosten heb gemaakt voor het snelle reparatie en levering en daarnaast ook nog eens kosten voor het bellen van klantenservice lijn die met 0900 begint. Mijn eisen zijn hier bij dat dat ze mij een nieuwe toestel meteen leveren want een toestel die 2 maanden oud is moet geen software fout aangeven en al dat kosten wat ik heb gemaakt vind ik dat het vergoed moet worden.