Klacht Samsung Electronics: Toestel wel erg snel leeg, achtershell kapot, maar niet binnen garantie willen repareren.

Rosbief

Op 29-10-2014 heb ik een samsung Galaxy Young 2 gekocht bij T-mobile in Apeldoorn,
Toestel blijkt nu sinds 14 dagen, binnen 4 √° 6 uur leeg te zijn, als ik er mee bel dan is die onmiddelijk leeg.
Vandaag in de winkel geweest, deze konden mij niet helpen. Daar vertelde zij mij dat ik ook naar de SAMSUNG winkel in Apeldoorn kon gaan om hem daar te laten onderzoeken.
Deze klacht zowel bij T-mobile als bij Samsung neergelegd!

In deze winkel (Samsung Experience Store Apeldoorn, Hoofdstraat) vertelde zij mij dat ik zelf effe een update moest maken en daarna simpel het toestel moest resetten. Ja want het scherm blijft aan staan. Ook gaf ik aan dat er een barst in de achtershell (weet niet hoe dit exact heet.) zit, en ik recht heb op garantie, dus graag gratis een vervangende shell wil hebben. Dat kan niet want dat bestaat niet zegt de medewerker vervolgens. Goh kijk ik net op de site van de Consumentenbond, DUS WEL!

Dat het toestel wordt gerepareerd, en niet verwachten dat de klant dat "wel effe zelf doet" + een gratis nieuwe achtershell,

Rosbief
    Totaal niet series te noemen deze site! Bedrijf heeft nooit gereageerd, is er uberhaubt contact geweest tussen deze website (de makers erachter) en het bedrijf waar de klacht over gaat???Waardeloze oplossing dit. Bedrijf doet alsof zijn neusbloed, en gaat gewoon verder met het leveren van slechte service!

Rosbief

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?