Klacht Samsung Electronics: TouchWiz-start is gestopt

Klachtnummer
# 68375
Gebruiker
Rik123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte lezer,

Sinds gisteravond geeft mijn telefoon continue de melding: TouchWiz-start is gestopt aan. Nu lees ik op het forum dat andere Samsung Galaxy S3 gebruikers nog naar hun instellingen kunnen, maar voordat ik daar aan kom, is mijn telefoon alweer vast gelopen. Ik kan dus wel vanaf boven in m'n scherm naar beneden scrollen zodat het 'meldingenvenster' zichtbaar wordt. Ik kan dan ook nog op instellingen drukken, maar zodra ik vervolgens op ''meer'' klik, zodat ik applicatiebeheer kan openen, loopt mijn telefoon continue vast.

Ik kan er nu helemaal niks mee, zodra ik iets open, verschijnt de popup weer. Graag hoor ik hoe ik dit probleem op los, want ik kan nu niet meer bij mijn documenten en afbeeldingen.

Alvast bedankt voor uw reactie,

Met vriendelijke groet,
Rik

De oplossing

Telefoon weer naar behoren functioneert, maar vooral mijn afbeeldingen en documenten weer terug heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Kolken,
    Wij hebben uit uw klacht vernomen dat uw smartphone niet naar behoren functioneert en dat deze steeds de melding geeft dat TouchWiz-Start is gestopt en u hierbij geen mogelijkheid hebt om tot de instellingen van uw toestel te komen.
    Onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Wij adviseren u om uw toestel in de veilige modus op te starten zodat u bij de instellingen van uw toestel terecht kunt. Wanneer uw toestel in deze modus is, adviseren wij u om uw toestel te resetten. Om in de veilige modus te komen dient u uw toestel opnieuw op te starten en het volume knop naar beneden ingedrukt te houden.
    Via de volgende stappen kunt u een reset uitvoeren op uw toestel: Instellingen > Algemeen > Back-up maken en terugzetten > Standaardgegevens herstellen > Apparaat resetten.
    Houd er rekening mee dat met een reset uw data verloren gaat. Hiervoor kunt u via KIES een back-up maken op uw computer.
    Wij vernemen graag van u wat hieruit resulteert.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groeten,
    Imran
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?