Klacht Samsung Electronics: trieste reparatie service, nog slechtere klanten service

Anoniem22#

Het begon maanden geleden dat mijn telefoon problemen kreeg met GPS, na weet ik veel hoeveel dingen te proberen kreeg ik de optie om mijn telefoon op te sturen voor reparatie. Dit heb ik gedaan maar toen deze terug kwam, was er alleen maar een probleem bij gekomen. Mijn telefoon viel namelijk uit iedere keer dat ik de camera opstartte. Dus, ik weer mijn telefoon opsturen (dit kost mij uren omdat je steeds van telefoon moet wisselen en alles opnieuw moet inloggen).
De telefoon voor de 2e keer terug naar Dynafix en deze komt terug binnen 3 dagen. Ik start hem op, log alle apps weer in en WEER het zelfde probleem, weer valt mijn telefoon uit als ik de camera gebruik. de conclusie is dus dat het niet eens getest is. WEER moet ik alles overzetten overal opnieuw inloggen bij mn reserve toestel en moet ik mijn telefoon voor de 3e keer opsturen. 3 dagen laten komt deze terug. Dit keer check ik meteen de camera voor dat ik alles inlog. Check check dubbel check, hij lijkt niet uit te vallen bij de camera maar wel loopt de accu razendsnel leeg. Goed ik geef het de voordeel van de twijfel en als laatste wil ik mijn simkaart overzetten, en ja hoor simlock ontbreekt. Dynafix heeft deze waarschijnlijk er uit gehaald en niet terug ingedaan. Ik ben uren en uren bezig geweest met die telefoon en ik ben er inmiddels wel echt klaar mee.
Ik bel met de klanten service en het enigste wat ze kunnen doen is een spoed compaint indienen waar ik misschien vandaag (vrijdag) maar waarschijnlijk pas maandag of dinsdag antwoord op krijg. Sorry maar wil je mij vertellen dat ik na uren geklungel, een maand mijn telefoon kwijt ben, dagen lang slecht bereikbaar ben voor mijn werk en een hoop stress, vervolgens zo lang moet wachten op een antwoord of ze een simlock kunnen opsturen, belachelijk! En als het dan ook zo is dat ik misschien maandag of dinsdag die simlock krijg opgestuurd, kan ik daarna EINDELIJK gaan testen of mn GPS het doet. Het is maar de vraag of dat opgelost is.

Dit alles samen zorgt er voor dat ik een klacht wilde indienen, dit wilde ik telefonisch doen, maar via whatsap sturen ze me naar het telefoon nummer en bij de telefonische dienst nemen ze mijn klacht niet eens aan.

Ik wil een nieuwe werkende telefoon. en iemand die mij telefonisch te woord staat.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?