Klacht Samsung Electronics: Trillingen in scherm

Hallo,

Ik ben sinds juni 2013 in het bezit van mijn blauwe samsung galaxy s3. Het toestel werkten tot ongeveer april 2014 prima en ik had er nooit problemen mee. Sinds april komen er soms plotseling trillingen in het scherm waarna de telefoon binnen 30 seconde uitvalt en de batterij helemaal op is. Dit gebeurt meestal wanneer mijn telefoon tussen de 20% en 30% batterij heeft.
Ik dacht eerst dat het aan mijn apps lag, dus heb bijna al mijn apps verwijderd maar helaas bleef deze klacht. Ook heb ik het idee dat mijn batterij veel sneller op is dan van bijvoorbeeld vriendinnen die ook een samsung galaxy s3 in hun bezit hebben. Mijn batterijl loopt ongeveer binnen 4 uur leeg, ook als ik amper mijn telefoon aanraak.
Ik hoop dat jullie een oplossing weten voor die frustrerende probleem en ik hoor het graag.

Ik hoop dat het bedrijf mij kan helpen bij een langer behoud van mijn batterij. Met bijvoorbeeld tips, maar als niks werkt een nieuwe batterij.

Geachte mevrouw Schumacher,
    Wij begrijpen uit uw klacht dat de batterij van uw smartphone snel ontlaad. Onze excuses voor het ontstane ongemak dat u hierdoor ondervind.
    Om uit te sluiten of dit werkelijk door externe applicaties word veroorzaakt, adviseren wij u om uw toestel in de veilige modus op te starten. Hierdoor zijn de door u geïnstalleerde applicaties niet toegankelijk tot uw toestel weer word opgestart. Om in deze modus te komen dient u uw toestel te herstarten en het volume knop naar beneden ingedrukt te houden.
    Wij vernemen graag van u wat hieruit resulteert.
    Hopende u hiermee voorlopig voldoende geïnformeerd te hebben.
    Goedemiddag,
    Ik heb na uw reactie gelijk mijn mobiel opgestart in de veilige modus. Echter liep de batterij net zo snel leeg als gewoonlijk en bij 21 procent batterij begon het beeldscherm weer te flikkeren en viel mijn telefoon weer uit en kon ik hem ook niet meer opstarten.
    Ik ben benieuwd wat ik nu moet doen..Met vriendelijke groet,
    Annemijn Schumacher
    Geachte mevrouw Schumacher,
    Uit uw reactie hebben wij begrepen dat de batterij in de “veilige modus” nog steeds hetzelfde euvel vertoont.
    Wij adviseren u om langs te gaan bij een van onze Mobile Service Points welke u via de onderstaande link terug kunt vinden bij u in de buurt. Onze collega’s van de Service Point beschikken over de expertise om uw toestel op een aantal punten na te kijken en indien nodig ter reparatie op te sturen.
    Wij vernemen graag van u welke oplossing geboden word via onze Service Point.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Annemijn
    Ik zal wanneer ik bij een service punt langs ben geweest melden welke oplossingen er geboden zijn.Met vriendelijke groet,
    Annemijn Schumacher
    Geachte mevrouw Schumacker,
    Wij vernemen graag van u wat hieruit resulteert.
    Indien u nog andere vragen en/of opmerkingen hebt, horen wij dit graag van u.
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?