Klacht Samsung Electronics: Tv binnen 3 jaar stuk

Klachtnummer
# 193625
Gebruiker
Osama
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste Meneer/Mevrouw,

Ik heb in 2013 een Samsung tv gekocht voor €499 en nu bijna 3 jaar later is de tv stuk gegaan. Met de tv is altijd normaal omgegaan, dus nooit verschoven of verhuisd ( of gevallen) en ook de kijktijd er op viel reuze mee maximaal 3 uur op een dag. Nu nog geen eens 3 jaar later is de LED tv stuk gegaan, het beeld is zwart je hoort nog wel geluid maar je krijgt niks te zien.
Mijn vraag is wat kan ik nu doen? Ik heb contact gehad met Samsung met de klantenservice en daar is mij verteld dat er een monteur kan langskomen maar dat ik €200-250 kwijt ben voor de reparatie.
Ik vind dit belachelijk, 1 ) omdat ik verwacht dat een tv het minimaal 4-5 jaar doet zonder problemen en 2) De reparatie kosten gewoon veel te duur zijn voor €200 extra koop je een gloed nieuw tv.

De oplossing

Ik wil dat mijn tv graag gerepareerd wordt, omdat ik vind dat ik als consument recht heb op een goed werkend product van minimaal 4-5 jaar, en niet dat ik om de 3 jaar een nieuw tv moet kopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen