Klacht Samsung Electronics: Tv binnen 3 jaar stuk

# 193625
Osama

Beste Meneer/Mevrouw,

Ik heb in 2013 een Samsung tv gekocht voor €499 en nu bijna 3 jaar later is de tv stuk gegaan. Met de tv is altijd normaal omgegaan, dus nooit verschoven of verhuisd ( of gevallen) en ook de kijktijd er op viel reuze mee maximaal 3 uur op een dag. Nu nog geen eens 3 jaar later is de LED tv stuk gegaan, het beeld is zwart je hoort nog wel geluid maar je krijgt niks te zien.
Mijn vraag is wat kan ik nu doen? Ik heb contact gehad met Samsung met de klantenservice en daar is mij verteld dat er een monteur kan langskomen maar dat ik €200-250 kwijt ben voor de reparatie.
Ik vind dit belachelijk, 1 ) omdat ik verwacht dat een tv het minimaal 4-5 jaar doet zonder problemen en 2) De reparatie kosten gewoon veel te duur zijn voor €200 extra koop je een gloed nieuw tv.

Ik wil dat mijn tv graag gerepareerd wordt, omdat ik vind dat ik als consument recht heb op een goed werkend product van minimaal 4-5 jaar, en niet dat ik om de 3 jaar een nieuw tv moet kopen.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?