Klacht Samsung Electronics: Tv na drie jaar stuk, en ik moet er ook nog voor betalen.

Klachtnummer
# 620984
Gebruiker
hbojustice
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een Samsung top tv uit 2019, en deze is in 2022 stuk gegaan. Een verzoek tot reparatie heeft geleid tot 549 euro, terwijl de tv 1500+ heeft gekost. Het betrof het LCD paneel dat stuk is gegaan, hoe is dit mogelijk na zo’n korte tijd.

Gewenste oplossing

Of de tv wordt gratis gerepareerd, of ik krijg het aankoopbedrag teruggestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen