Klacht Samsung Electronics: Ue40ES7000 gaat uit zichzelf uit en aan

Klachtnummer
# 75596
Gebruiker
bertusridder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds kort gaat mijn tv uit zichzelf uit en aan. Ook blijft hij soms vastlopen.
Het resetten van de smarthub heb ik al gedaan.
Software update is het ook niet.
Hele TV is ook al nieuwe gereset.
Het valt mij wel op dat de tv normaal werkt als de netwerkkabel niet is aangesloten.
Ook kan de tv geen draadloos netwerken vinden.

De oplossing

Hoe kan ik dit verhelpen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste Bertus,Wat ontzettend vervelend dat u zoveel problemen ervaart met uw TV. Om te controleren of het echt aan de tv ligt: Zien uw andere apparaten wel de draadloze netwerken?Als dit het geval is ligt het aan de TV. Ik raad u aan om dan de TV via uw verkoper aan te melden voor een reparatie.Succes!Met vriendelijke groet,
    Laura
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen