Opgelost door Samsung Electronics: Ue46d8000 tv valt uit, beeld gaat op zwart.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38215
Gebruiker
Robert
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 27/09/2011 heb ik voor 2100,- euro een ue46d8000 gekocht
Ik heb al vanaf het begin een aantal problemen met mijn tv gehad :
Op 8-1-2013 is het mainboard vervangen omdat een aantal keren per week de tv uit ging en vervolgens weer aan. Op 24-9-2013 is de tv meegenomen door Selectro voor een factory reset en testen. Toen de monteur bij ons thuis kwam kon hij zien dat er 58 !! Registraties op de tv waren geregistreerd ! Dit zou dus het aantal keren zijn dat de tv uitvalt. Na 2 dagen testen was de tv nog niet uitgevallen en was het mogelijk om de tv nog 1 dag langer te testen. Op dag 3 bleek de tv nog niet te zijn uitgevallen en moest de tv dus ongeprepareerd terug. Ik stelde voor om de tv langer door Selectro te laten testen aangezien de tv soms 1 keer per week uitvalt en soms 3 tot 5 keer per dag, meerdere dagen achter elkaar. Maar dit was volgens Selectro niet mogelijk.
Na 5 dagen thuis viel de tv weer uit. Alles getest van upc tot firmware maar daar zitten geen problemen.

Gewenste oplossing

Geld terug of andere tv/model.

Alles is getest door UPC mbt internet en kabel maar alle signalen zijn goed tot zeer goed. De blue ray speler van samsung en een xbox is aangesloten op de tv maar deze werken goed op een 2e tv en die tv valt niet uit . Het ligt dus niet aan de randapparatuur. De tv, bleu ray en xbox zijn allemaal voorzien van de laatste update. Nu is het probleem niet gevonden door Selectro maar ze hebben gezien dat de tv aangeeft dat er 58 fouten staan geregistreerd,.Nu is de garantie verlopen, de tv niet gemaakt en het probleem blijft bestaan ! De tv is gekocht bij Apollo almere
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Vrieze,
    Wij hebben uw gegevens doorgegeven aan de desbetreffende afdeling.
    Voor de verdere afhandeling wordt u via e-mail gecontacteerd.
    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Jay
    Samsung Webcare
  2. Auteur
    Robert
    Datum
    Beste Jay,Bedankt voor de snelle reactie ! Ik wacht jullie besluit met spanning af. :-)Groet

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen