Klacht Samsung Electronics: UE75ES9000 TV maar allemaal vlekjes ( net als stof)

K.M. Poeran

Wij hebben de UE75ES9000 Tv alleen probeer ik al een hele tijd om de vlekjes weg te krijgen van alles geprobeerd zoals microvezel doek licht vochtig, maar het zit niet van buiten maar binnen in de scherm. Niemand weet er raad mee. En het word ten strengste afgeraden om andere dingen te gebruiken. Wel raar als je een scherm van die prijs klasse koopt dat die deze probleem geeft en je er niets aan kan doen . Zelfs de grote winkels die het verkopen weten hier geen raad mee wel slecht. Je ziet genoeg mensen die hier last van hebben en er geen raad meer mee weet. Vandaar dat ik het nu via deze weg probeer. Het is storend tv kijken als de zon erop schijnt.

Ik zou graag willen dat het opgelost word gezien ik voor de rest heel blij ben met de tv, en ik 3 smart tv's van Samsung heb. Wij hebben heel veel Samsung producten in huis tv's smartphones en tablets. Ben erg benieuwd hoe dit opgelost kan worden.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?