Klacht Samsung Electronics: Uit zichzelf gebarsten glas achterkant telefoon

Klachtnummer
# 193404
Gebruiker
amina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 weken terug mijn nieuwe mobiel ( Samsung galaxc A3) opgestuurd voor reparatie. (lees 1 maand oud!!) Mijn mobiel lag op de keukentafel en ik hoorde ineens een knal. ik keek en mijn hele achterkant begon uit zichzelf te scheuren. ik heb hier zelfs nog een filmpje van gemaakt. De winkel waar ik de mobiel gekocht heb heeft de telefoon voor mij opgestuurd en zei dat dit onder garantie zou vallen. Nu kreeg ik vandaag te horen dat dit '' gebruikersschade'' is ??? en als ik hem kapot terug wil ik € 50,- moet betalen. andere optie is om een vervangend toestel te nemen van €230,-.. ik heb hier € 280,- voor betaald. ik vind dit gewoon schandalig!! ook omdat ik er juist gelijk een filmpje van maakte om te laten zien dat dit uit zichzelf was geknapt! Dit is absoluut geen gebruikersschade...

De oplossing

Ik zou graag willen dat mijn toestel word gemaakt binnen mijn garantie, of mijn geld terug zodat ik een ander vervangend toestel kan kopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?