Klacht Samsung Electronics: Uitvallen zonder rede galaxy S3 mini

Klachtnummer
# 89325
Gebruiker
Marjonne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn samsung salaxy S3 valt plotseling uit en gaat dan weer aan maar dit blijft zich herhalen. Aan/uit. Mijn batterij is soms nog 80% en na het uitvallen staat er plots 3%,als ik hem aansluit aan de oplader dan is hij na 5min al weer helemaal opgeladen,ik heb al meerdere dingen geprobeerd zoals alles terug zetten naar fabrieksinstellingen maar niks helpt. Ook heb ik jullie advies van een vorige (dezelfde) klacht gevolgd. Echter geen resultaat

De oplossing

Ik wil dat mijn gsm werkt als de batterij vol is. Zodat ik niet steeds afhankelijk ben van oplader en electriciteit

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen