Klacht Samsung Electronics: Valse promo cashback

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 519481
Gebruiker
Lestercity
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Frame 75 inch gekocht. Zaten 3 verschillende promos op: nl. 1. 10 jr garantie op inbranden, deze heb ik gewoon gekregen binnen de afgesproken termijn. 2. Gratis lijst in kleur naar keuze, ook gewoon gekregen binnen de afgesproken termijn. 3. De belangrijkste, de reden dat ik deze aankoop heb gedaan, nl. 500 euro cashback. Deze tot op heden niet gehad. Ben hier al 11 weken mee bezig. Kastje naar de muur. Frapante is dat ik voor de eerste 2 promos dezelfde gegevens heb ingestuurd, die werden direct goedgekeurd. Omdat de foto van mn streepjescode zgn niet goed was(nb: zelfde foto was voor de andere 2 promos wel goed?!) Moest ik deze opnieuw uploaden,maar...de melding om dit te doen kreeg ik pas in januari 2021. Terwijl er bij de bevestigingsmail die je krijgt wanneer je de promo registreert(5-12-2020) duidelijk staat als er iets niet klopt of we hebben extra gegevens nodig dan hoor je dat binnen 2 weken en anders proberen we binnen 6 weken de cashback over te maken. Terug naar de melding die ik dus veels te laat kreeg; als ik daar op klikte kreeg ik de melding link inactief promo verlopen. Direct contact opgenomen via alle kanalen, telefoon, whatsapp, messenger en mail. Telefonisch gaven ze aan om de foto via messenger of whatsapp of mail alsnog te uploaden. Alle 3 de kanalen heb ik gebruikt om de foto te uploaden. Uw collega [tekst verwijderd door moderator i.v.m. privacy] heeft daarna alles gechecked en de foto streepjescode opnieuw geupload. Daarna wordt me steeds verteld nog even geduld te hebben ivm een vertraging.Dat zeggen ze nou al 5 weken lang

De oplossing

Cashback ontvangen zsm

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Consumentenbond
    Datum
    Geachte,

    Dank voor uw bericht. Uw bericht lijkt niet bestemd voor de Consumentenbond. Wij kunnen hier geen bestelling o.i.d. terugvinden. Zou u kunnen aangeven bij welk bedrijf u de bestelling heeft gedaan zodat uw klacht bij het juiste bedrijf kan worden ingediend?

    Wij zien uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groeten,
    Consumentenbond.
  2. Auteur
    Lestercity
    Datum
    Samsung Electronics. Promo registratie
    NLD2812512CDHFC

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lestercity
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen