Klacht Samsung Electronics: valt automatisch uit

Klachtnummer
# 22970
Gebruiker
Larissa Kroes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb voor me verjaardag, een nieuwe mobiel gekregen.
een samsung galaxy y.
we hebben de mobiel via een webwinkel gekocht.
het is een fijne mobiel.
het ging goed tot je vakantie.
in de vakantie ging die wel 3x per dag uit.
hij heeft ik 1 dag helemaal gedaan.
en nu heb ik heb probleem nog steeds.
ik word er gek van,
wat moet ik doen?
ik ga niet vragen aan me ouders: 'he, mij mobiel valt elke keer uit. mag ik nieuwe'
nee dat ga niet gebeuren.

ik wil alleen dat dit opgelost word

De oplossing

of ze er iets aan kunnen doen, zodat me mobiel niet uit val automatisch

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste Larissa,Vervelend dat jouw mobiel uitvalt.
    Maak eerst een back-up van jouw telefoon, dit gaat als volgt:
    -Instellingen --> Back-up maken en terugzetten( hier vink je de twee opties die je ziet aan.)Daarna ga je jouw telefoon resetten, dat gaat als volgt:
    -Instellingen --> Back-up maken en terugzetten --> Standaardgegevens herstellen.Veel succes.Paul
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen