Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Samsung Electronics: Vastlopen samsung galaxy s2 plus
Details
De klacht
Wat is er aan de hand met de samsung galaxy s2 plus? Mijn dochters hebben allebei een samsung galaxy s2 plus. Ook een collega van mij en een vriendin van mijn dochter hebben een galaxy s2 plus. (Samen 4 toestellen) Allemaal hebben ze hetzelfde probleem dat ze op onverwachtse momenten totaal vastlopen. opnieuw aanzetten is alleen mogelijk door de batterij eruit te halen. Terug naar fabrieksinstellingen verhelpt het probleem ook niet. 4 toestellen met allemaal hetzelfde probleem? Het probleem doet zich bij alle toestellen voor bij gebruik van de fotocamera of Twitter of Instagram of Whattsapp of Shazaam of snapchat. Per toestel is de uitval verschillend variërend van 1 keer per maand tot 3/4 keer in de week . 2 toestellen draaien op android 4.2.1 en 2 toestellen draaien op 4.2.2. 1 toestel is al 2 keer ter reparatie aangeboden zonder dat het is opgelost. Vandaar dat wij het toetel maar niet aanbieden ter reparatie! Toestellen zijn allemaal bij verschillende winkels gekocht!De oplossing
Een toestel dat werkt zonder dat deze regelmatig uitvalt. Mijn dochters worden er helemaal gek van. Het liefst willen ze z.s.m. een toestel zonder deze problemen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.