Klacht Samsung Electronics: Veel te traag opladen van accu Samsung Galaxy SIII

Klachtnummer
# 44262
Gebruiker
Wat is een schermnaam?
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb precies dezelfde klacht over het veel te traag opladen van de accu van mijn nieuwe (sinds september 2013) Samsung Galaxy III. Ik vind dit mobieltje veel te duur om zo'n slechte prestatie te leveren. Ook bij mij gaat de accu tussen de twee en drie dagen mee (staat permanent aan, maar wordt eigenlijk heel weinig gebruikt). Naar mijn idee is de kwaliteit van de accu slecht.

Gewenste oplossing

Een nieuwe, goede accu die snel oplaadt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte mevrouw Van Der Hoek,
    Wat vervelend om te horen dat uw Samsung Galaxy SIII traag is met opladen en dat de accuduur te kort is. Graag zouden wij graag willen weten hoelang uw smartphone erover doet om zich volledig op te laden. Hopende u voldoende geïnformeerd te worden.
    Met vriendelijke groeten,
    Jaime
    Samsung Webcare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen