Klacht Samsung Electronics: Viel uit nadat batterij te heet werd.

Klachtnummer
# 18584
Gebruiker
Ella Boor
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Helaas ging mijn telefoon vandaag stuk. (Galaxy SII) (Tele2)
Vandaag ging mijn batterij heel snel leeg zonder dat ik hem gebruikte.
Ik deed hem net zo als gewoonlijk aan de lader, hij gaf aan dat mijn batterij te heet was.
Dus haalde ik de batterij uit mijn telefoon, toen hij afgekoeld was hem ik hem er weer in gedaan en hij was bezig met opladen. Maar al snel viel hij uit, en ik krijg hem helaas niet meer aan de praat. Hij gaat niet meer aan. Ik heb werkelijk geen idee wat ik nu moet doen. Ik heb in iedergeval geen garantie meer bij mijn provider. Hoe kan ik dit oplossen?

De oplossing

Dit gaat om een productiefout naar mijn idee, ik vind dan ook dat dit kosteloos gemaakt moet worden en/of vernieuwt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Ella Boor
    Datum
    Ondertussen heb ik een nieuwe accu gekocht, twee zelfs.
    Maar ook dat mag niet baten. Naar mijn idee zit het probleem in het toestel zelf. Ik heb mijn telefoon al eerder op gestuurd via Tele 2 en is toen gemaakt. Ik vind het erg spijtig dat mijn telefoon binnen een jaar stuk is. Dat hoort niet te kunnen!! Ik hoop dat jullie (Samsung) met een oplossing kunnen komen.
  2. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste Ella,Op het toestel zit 2 jaar garantie vanaf de aankoopdatum.Wij adviseren u om langs te gaan bij een van onze service punten.De dichtbijzijnde service punt vindt u hier.http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATIONMet vriendelijke groet,Otavio
  3. Auteur
    Ella Boor
    Datum
    Beste Otavio, Ik neem morgen contact met ze op.
    Dan ga ik zo snel mogelijk naar Arnhem om mijn telefoon te laten maken.
    Ik laat weten wanneer het toestel gemaakt is. Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Ella Boor
  4. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Beste Ella, Wij horen graag van u.Rekesh

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?