Klacht Samsung Electronics: Vlek in scherm smart tv scherm word niet gratis vervangen omdat de garantie net een maand verlopen i

Klachtnummer
# 254692
Gebruiker
Angel75
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vlek in beeld smart TV.
Ik heb mijn smart tv gekocht begin januari 2015. Een paar maanden later hadden we een vlek in het beeld ze zijn netjes gekomen en scherm is vervangen.
Nu heb ik hetzelfde probleem weer alleen mijn garantie is net een maand geleden verlopen.
Ik moet zelf voor alles opdraaien kan ook geen coulance krijgen omdat mijn tv uit het buitenland komt.
Wel een beetje jammer garantie echt net verlopen en gewoon niet verder willen helpen.
Heb zelf altijd samsung gehad en nooit problemen gehad.

De oplossing

Ik zou graag een ander scherm willen zodat ik weer normaal tv kan kijken zonder vlek in het scherm

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen