Klacht Samsung Electronics: Vochtschade Samsung Galaxy Note

Hayward

Na iets meer dan een jaar van normaal en zorgvuldig gebruik van mijn Samsung Galaxy Note begon mijn USB poort het langzaam te begeven. In het begin was een kwestie van aanduwen maar na verloop van tijd deed het opladen het ook niet meer. Naast dit vervelende euvel duurde het ook steeds langer voordat ik een GPS Fix had en ook de stylus reageerde niet meer aan de rechter kant van het scherm.

Mijn toestel bracht ik daarom maar naar een Premium Repair Center in Rijswijk, namelijk Solid Vision. Daar kreeg ik al gauw het bericht vochtschade wat ik hoogst opmerkelijk vindt, omdat ik nooit in aanraking ben gekomen met water. Van de desbetreffende dame van Solid Vision kreeg ik te horen dat dit ook al kan komen door het toestel mee te nemen in een badkamer waar bijvoorbeeld net gedoucht is.

U begrijpt natuurlijk dat dit een zeer vreemd verhaal is, maar wat me wel 235,95 heeft gekost om het toestel te laten repareren omdat het scherm vervangen diende te worden.

U begrijpt dat dit volstrekt onacceptabel is voor een toestel van een dergelijke prijs en het tijdsbestek waar binnen dit plaats vindt. Dit zou in inhouden dat elk jaar een nieuw toestel kan aanschaffen / repareren. Daarom zie ik graag het bedrag van de reparatie retour op mijn bankrekening.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Hayward,Naar aanleiding van ons contact van hedenmiddag, zullen wij u via een andere kanaal te woord staan.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Paul
    Samsung WebCare
    Hayward
    Alvorens ik deze klacht sluit wens ik eerst een volledige afhandeling naar tevredenheid via het 'andere kanaal'.
    Hayward
    Bekende verhaal ... waterschade, kunnen we niets aan doen.
    Garantie vervalt ... ofwel hetgeen men zich altijd op beroept tegenwoordig: Waterschade!

Hayward

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?