Klacht Samsung Electronics: Voor de derde keer in 15 maanden problemen met opladen van de Samsung tab 3

# 112002

Dag,
Wij hebben helaas vanaf het begin problemen met de Samsung tab 3, gekocht eind februari 2014. April 2014 hadden we plotseling problemen met opladen. Of hij laadde niet op of zeer langzaam. Mee teruggegaan naar Dixons Zwolle. De tab werd opgestuurd en binnen 3 weken konden we hem weer ophalen. Wat het was kon men in de winkel niet uitleggen, maar hij deed het weer. Vanaf dat moment gebruikten we de tablet niet wanneer deze aan de oplader hing. Half januari 2015 hetzelfde probleem. De tab laadde weer of niet op of zeer langzaam. Opnieuw naar Dixons. De tab wederom opgestuurd en na 2 weken de tab terug ontvangen. De connector was vervangen. De tab deed het weer. Op dit moment, mei 2015 hebben we weer hetzelfde probleem met de tab. Hij laadt of niet op of zeer langzaam (na 2 uur aan de oplader 2% opgeladen). Erg vervelend. Kunnen we weer terug. Graag willen we een structurele oplossing, waardoor de tab niet elke paar maanden voor reparatie moet. Ik hoop van u te horen.

Graag willen we een structurele oplossing, waardoor de tab niet elke paar maanden voor reparatie moet. We hebben nu het idee dat we een tab hebben met een productiefout. Ik hoop spoedig van u te horen.

MarielleH
    Geen reactie op ontvangen helaas....

MarielleH

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?