Klacht Samsung Electronics: Voor de derde keer in 15 maanden problemen met opladen van de Samsung tab 3

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 112002
Gebruiker
MarielleH
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dag,
Wij hebben helaas vanaf het begin problemen met de Samsung tab 3, gekocht eind februari 2014. April 2014 hadden we plotseling problemen met opladen. Of hij laadde niet op of zeer langzaam. Mee teruggegaan naar Dixons Zwolle. De tab werd opgestuurd en binnen 3 weken konden we hem weer ophalen. Wat het was kon men in de winkel niet uitleggen, maar hij deed het weer. Vanaf dat moment gebruikten we de tablet niet wanneer deze aan de oplader hing. Half januari 2015 hetzelfde probleem. De tab laadde weer of niet op of zeer langzaam. Opnieuw naar Dixons. De tab wederom opgestuurd en na 2 weken de tab terug ontvangen. De connector was vervangen. De tab deed het weer. Op dit moment, mei 2015 hebben we weer hetzelfde probleem met de tab. Hij laadt of niet op of zeer langzaam (na 2 uur aan de oplader 2% opgeladen). Erg vervelend. Kunnen we weer terug. Graag willen we een structurele oplossing, waardoor de tab niet elke paar maanden voor reparatie moet. Ik hoop van u te horen.

De oplossing

Graag willen we een structurele oplossing, waardoor de tab niet elke paar maanden voor reparatie moet. We hebben nu het idee dat we een tab hebben met een productiefout. Ik hoop spoedig van u te horen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    MarielleH
    Datum
    Geen reactie op ontvangen helaas....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MarielleH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen