Klacht Samsung Electronics: Waar is mijn Tablet?

Klachtnummer
# 97843
Gebruiker
Imca
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 15.01.2015 neem ik deel aan uw Samsungpromotie, waarbij ik een gratis tablet ontvang, op 31.01.2015 wordt deze tablet aangeboden op ons huisadres per postnl, helaas zijn wij niet thuis en maken een nieuwe afspraak met postnl om hem op woensdag 4 februari te bezorgen, vervolgens geen postnl. via track en trace is niet terug te halen waar de tablet is gebleven, postnl verwijst mij terug door naar Samsung en verteld dat Samsung een onderzoek moet gaan opstarten. Inmiddels heb ik 2x gebeld met een van uw medewerksters die mij niet verder kan of wil helpen en verder ook geen nuttige informatie kan verschaffen. Hopelijk lukt t via deze weg wel en hoop dan ook op zeer korte termijn het antwoord te krijgen op een zeer simpele vraag: Waar is mijn tablet en wanneer kan ik hem verwachten?

De oplossing

Heel simpel: Waar is mijn tablet en wanneer mag ik hem ontvangen???

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen