Klacht Samsung Electronics: Waardeloze promotie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 478963
Gebruiker
stoel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7 augustus het promotie artikel besteld
Galaxy3 met gratis battery pack en polsbandje,echter werdt alleen het horloge geleverd zonder mededeling dat de rest later wordt geleverd.
Op 10 augustus werdt het polsbandje geleverd.
Het batterypack word in week 39 geleverd dus hier 7 weken op wachten.
De dames van de samsung shop vertelde omdat het gratis is.
Ze zijn in de webshop welvoorradig maar worden niet uitgeleverd heb er 1 besteld tot aan het betalen dus waarom niet leveren.
De beloofds ingebouwde bloeddrukmeter is ook niet aanwezig .
Geven geen antwoord op mailtjes alleen excuus,geen leverdatum
Dus een grote teleurstelling door Samsung.

De oplossing

Doen niets leverdatum staat op week 9

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
stoel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geven geen antwoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen