Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Samsung Electronics: Waardeloze promotie
Details
De klacht
Op 7 augustus het promotie artikel besteldGalaxy3 met gratis battery pack en polsbandje,echter werdt alleen het horloge geleverd zonder mededeling dat de rest later wordt geleverd.
Op 10 augustus werdt het polsbandje geleverd.
Het batterypack word in week 39 geleverd dus hier 7 weken op wachten.
De dames van de samsung shop vertelde omdat het gratis is.
Ze zijn in de webshop welvoorradig maar worden niet uitgeleverd heb er 1 besteld tot aan het betalen dus waarom niet leveren.
De beloofds ingebouwde bloeddrukmeter is ook niet aanwezig .
Geven geen antwoord op mailtjes alleen excuus,geen leverdatum
Dus een grote teleurstelling door Samsung.
De oplossing
Doen niets leverdatum staat op week 9Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.