Opgelost door Samsung Electronics: Wachten op het promotiegeschenk Galaxy TAB3 10.1 bij een LED TV

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 43805
Gebruiker
HubHamers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 29-10-2013 heb ik bij PlasmaVisie een Samsung LED TV UE55F7000 gekocht waarbij je bij Samsung het promotiegeschenk een Samsung Galaxy TAB3 10.1 kon aanvragen.
Op 18-11-2013 heb ik onderstaande mail van Samsung ontvangen maar nu 1 maand verder en tot op heden nog steeds het promotiegeschenk niet ontvangen.
Ik vraag mij af hoelang het nog gaat duren voordat Samsung de TAB3 10.1 gaat leveren, of kan ik hier naar fluiten ?

Mail: 18-11-2013
Geachte heer Hamers,
Wij hebben uw aanvraag gehonoreerd.
U zult zo spoedig mogelijk uw promotie ontvangen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u op deze e-mail wilt reageren, ontvangen wij uw reactie graag binnen 1 week na de verzenddatum van dit bericht. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Esther
Samsung Mobile Consumer Care

De oplossing

Samsung moet z.s.m. het promotiegeschenk de Galaxy TAB3 10.1 leveren en mij niet laten wachten tot het zwart sneeuwt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Samsung Electronics Benelux
    Datum
    Geachte heer Hamers,
    Wat vervelend om te horen dat u tot op de dag geen promotiegeschenk heeft mogen ontvangen. Na onderzoek te hebben gedaan, blijkt er iets niet goed gegaan te zijn. Dit is weer recht gezet, u zult uw voordeel zo spoedig mogelijk ontvangen.Met vriendelijk groeten,
    Jaime
    Samsung Webcare
  2. Auteur
    HubHamers
    Datum
    Samsung bedankt voor de snelle reactie.
    Een tevreden klant is gratis reclame !!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HubHamers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen