Klacht Samsung Electronics: WACHTEN OP HET PROMOTIEGESCHENK GALAXY TAB3 10.1 BIJ EEN LED TV

HubHamers

Na het indienen van mijn tweede klacht op 17-1-2014 met referentienummer 43805 heeft Samsung op 21-1-2014 het volgende geantwoord:
Geachte heer Hamers,
Wij begrijpen dat u tot op heden nog steeds aan het wachten bent op de promotie.
Op dit moment zijn wij aan het uitzoeken wat er precies is misgegaan.
Hiervoor verzoeken wij u vriendelijk nog wat geduld voor te hebben.
Alvast bedankt voor het geduld.
Zodra wij over meer informatie beschikken, zullen wij u hiervan uiteraard op de hoogte stellen.
Samsung WebCare

We zijn nu weer een maand verder en heb nog steeds geen Promotie geschenk.
De totale wachttijd is reeds opgelopen tot bijna 4 maanden.

Ik eis dat Samsung het promotiegeschenk de Galaxy TAB3 10.1 moet leveren.
Als ik binnen 14 dagen niet in het bezit ben van de Galaxy TAB3 10.1 zal ik verdere stappen moeten ondernemen.

Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Hamers,
    Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact opgenomen met onze actieafdeling omtrent uw deelname aan onze actie.
    Hiervan hebben wij vernomen dat zij middels een e-mail, contact met u hebben gezocht om de status van uw aanvraag door te geven.
    Hierin word vermeld dat uw aanvraag voor deelname aan de actie is afgekeurd omdat uw toestel is gekocht in winkel dat niet geautoriseerd is om producten met een actie te verkopen. In de actievoorwaarden waar u mee akkoord bent gegaan word duidelijk in vermeld welke winkels geautoriseerd zijn om onze producten aan te bieden welke een actie op van toepassing is.
    Uw aanvraag is door onze actieafdeling om deze reden afgekeurd.
    Wij hopen erop dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd.
    HubHamers
    Samsung, ik heb het helemaal gehad met jullie !!!!
    Eerst wordt het Promotie geschenk niet toegekend, dan wordt het weer wel toegekend, dan wordt het weer niet toegekend.
    Met de Samsung TV is niets mis maar met de service is alles mis.
    Het is de eerste keer in mijn leven dat ik een Samsung product heb gekocht..... maar dit is ook tevens het laatste product dat ik van Samsung heb gekocht.
    Ik zal zeer zeker niemand aanraden om een Samsung product te kopen.
    Groetjes,
    Een ontevreden klant.
    Samsung Electronics Benelux
    Geachte heer Hamers,
    Wij hebben op uw verzoek om meer informatie over uw deelname contact gehad met de betreffende afdeling die hier over gaat. Wij hebben vernomen dat uw televisie niet is gekocht bij een deelnemende winkel welke geautoriseerd is om producten met een actie te verkopen.
    Om deze reden is uw aanvraag afgekeurd, omdat u niet aan de actievoorwaarden heeft voldaan.
    Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
    HubHamers
    Ik heb het helemaal gehad met Samsung.
    Eerst wordt het Promotie geschenk niet toegekend...... dan wordt het Promotie geschenk weer wel toegekend...... na weer een maand wachten krijg ik bericht dat het Promotiegeschenk weer niet wordt toegekend.
    Dit is het eerste product wat ik ooit van Samsung gekocht heb.
    Met het product is niets mis maar met de service wel. Ik zal nooit meer een product van Samsung aanschaffen en ook niemand adviseren om een product van Samsung te kopen.
    De Groeten, Hub

HubHamers

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?