Klacht Samsung Electronics: Wasmachine lekt

jacky

Samsung gebeld omdat me was machine lekt, deze is nu 8 maanden van zijn garantie vervallen. Samsung bied mij nu een regeling dat ik maximaal 162 euro kwijt ben voor reparatie. alles wat daar buiten valt betaald Samsung.

Ik was het daar niet mee eens, heb gevraagd waar ik een klacht in kan dienen. Medewerker aan de telefoon heeft mij verteld dat hij daar een melding zou van zou gaan maken en dat ik terug gebeld wordt.

Ben nooit terug gebeld, toen weer gebeld en toen is mijn verteld dat er helemaal geen klachten lijn is\bestaat. Snap niet waarom de vorige medewerker het u heeft verteld.
Deze medewerker gaf mijn aan dat ik maar naar de dealer toe moest waar ik het heb gekocht en dat ze niks voor me kan betekenen. Dit zijn nou eenmaal de regels, wat vreemd is dat ik nergens een klacht ik kan dienen bij Samsung?

Media Markt heeft mij aan gegeven dat ik een klacht in moest dienen via Klachten kompas.
Waar ik mee zit is dat ik een dure wasmachine heb aangeschaft € 624,-

Wil geen extra kosten maken, voor een vrij nieuwe wasmachine. Was gemiddeld 1x per week. Dit kunnen ze denk ik aflezen?
Als ik dit maak wat moet er nog komen in de toekomst? Vindt dat het product wel erg snel defect is gegaan.

Ben zelf een echte Samsung gek, vindt het gewoon jammer dat het zo moet lopen. heb alles van Samsung TV, telefoon, Printer,koekast en wasmachine.

Of ze moeten met een andere product komen, waar ik dan iets bij betaal.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?