Klacht Samsung Electronics: Wasmachine maakt kleding kapot.

Fsezen

Ik heb een wasmachine gekocht 1 jaar geleden. Sinds ik de wasmachine heb is er wel om de wasbeurt een kledingstuk die kapot gaat. Er komen gaten in en zwarte vlekken toen ik dit probleem heb opgemerkt, heb ik contact opgenomen met de klantenservice en is er 2 keer een monteur langs gekomen en telkens met de zelfde antwoord "er is niks aan de hand". Ik heb gewacht en gehoopt dat het niet meer zou gebeuren maar het gebeurt alsnog. Ik heb de klantenservice weer benaderd en die zeggen mij dat ze wel een monteur willen sturen maar dan op 91 euro kosten terwijl ik nog 1 jaar garantie heb. Ik begrijp niet waar de garantie voor staat als ik er kosten voor moet betalen. Grote onzin! Mijn wasmachine maakt kleding kapot en ik heb geen zin om dit elke keer weer mee te maken. Het zou veel betekenen als jullie dit kunnen oplossen.

Ik wil graag dat er een oplossing word gezocht zodat mijn wasmachine geen kleding meer kapot maakt. Misschien een nieuwe wasmachine geven of mijn geld terug!

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?