Klacht Samsung Electronics: Waterschade Samsung galaxy S5 neo

dochtervanjohan

Begin juni heb ik een Samsung galaxy S5 neo gekocht. Twee weken geleden besloot ik deze mee te nemen in het water om foto's te maken. Hierbij is hij nat gespetterd en ook even onder water gekomen, maar binnen alle voorschriften (niet dieper dan 1 meter onder water, niet langer dan 30 minuten, ik heb het achterklepje nog eens goed aangedrukt alvorens hem in het water mee te nemen). Toch is er water in de telefoon gekomen, waardoor hij nu niet meer werkt. Mijn man en ik hebben gebeld naar de servicelijn van Samsung, maar de man die wij spraken bleef volhouden dat hij ook helemaal niet onder water kon, alleen maar spatwater, en dat het dus mijn eigen fout is. Ik heb echter inmiddels opgezocht wat classificatie IP67 (wat mijn telefoon is) betekend en de 7 staat voor "Dompeldicht. Geen indringing indien ondergedompeld (30 min op 1 m). Overleeft een incidentele onderdompeling." Ik zou dus toch graag zien dat Samsung haar verantwoordelijkheid neemt en niet mij laat opdraaien voor de kosten.

Graag zou ik zien dat we tot een oplossing komen. Wat mij betreft kan dit zijn d.m.v. reparatie of vervanging van de telefoon of door geld terug te krijgen.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?