Klacht Samsung Electronics: wazige foto's

sabrina

Ik heb net een nieuw toestel. Heb naar alle instelling gekeken maar hij blijft wazige foto's maken. Mijn s2 maakte mooiere foto's

Het zou fijn zijn als dit op te lossen is met bijvoorbeeld een updaten

Geachte mevrouw Akkerman,
    Wij begrijpen dat u een klacht hebt over de foto kwaliteit van uw nieuwe smartphone. Hebt u de doorzichtige folie welke zicht op de camera bevind al verwijderd?.
    sabrina
    Ja dat heb ik verwijderd.
    Geachte mevrouw Akkerman,
    Kunt u aangeven om welk apparaat het gaat?.
    Wij adviseren u om uw toestel in de veilige modus op te starten om na te gaan of het door u omschreven euvel ook dan voorkomt. Hierbij zijn alle externe applicaties welke u geïnstalleerd hebt op het toestel, niet toegankelijk.
    Om in deze modus te komen dient u het apparaat opnieuw op te starten en het volume knop naar beneden ingedrukt te houden. Vervolgens kunt u opnieuw testen of de foto’s nog steeds wazig zijn.
    Wij vernemen graag van u wat hieruit resulteert.
    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    sabrina
    Ik heb dit geprobeerd maar de foto's zijn in de veilige modus net zo wazig helaas.. ik heb een galaxy s4
    Geachte heer Akkerman,
    Wij adviseren u om uw smartphone te resetten en vervolgens opnieuw weer te testen. Indien het nog niet naar behoren functioneert, adviseren wij u om met uw toestel langs te gaan bij een van onze Mobile Service Punten welke u via de onderstaande link terug kunt vinden.
    Houd er rekening mee dat wanneer u geen klant bent bij deze Service punt, er wellicht administratiekosten in rekening kunnen worden gebracht. Dit is per Service punt verschillend.Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Samsung WebCare

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?