Klacht Samsung Electronics: zeer ontevreden over service, kwaliteit en deskundigheid

Klachtnummer
# 97650
Gebruiker
sumili
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na 11 maanden Samsung Galaxy S4 GT-I9505 te hebben krijg ik de klacht dat ik de bellers niet kan horen en andersom. De telefoon wordt opgestuurd naar Samsung voor reparatie. Er is vooraf niks afgesproken over eventuele kosten, althans ik heb twee jaar garantie over de aankoop. 3 weken later wordt ik bericht dat de klacht verholpen is en dit staat ook op professioneel schrift. Dit was helaas niet het geval. Tweede keer wordt het opgestuurd en na 4 weken wordt ik bericht dat de moederbord beschadigd is en dat ik rond 300 euro moet betalen. Inmiddels ben ik mijn telefoon al 2 maanden kwijt en heb meerdere malen gemaild dat ik door een leidinggevende van de VOC afdeling gebeld wil worden. Dit wordt helaas niet gedaan en wordt mijn verzoek genegeerd!! Hoe kan de ''deskundigen'' verschillende conclusies trekken van dezelfde klacht? Hiervoor wordt er geen reden aangegeven en Samsung accepteert niet dat er onnauwkeurig gewerkt is en een niet juiste rapportage is afgegeven.


De oplossing

Ik wil dat mijn telefoon zonder kosten wordt gerepareerd. Dit i.v.m. dat er onnauwkeurig is gewerkt en dat verschillende rapportages worden afgegeven voor de zelfde klacht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Samsung Electronics hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen