Klacht Samsung Electronics: Zeer slecht service bij een ondeugende Amerikaanse koelkast

Maouchi

12.07.2016 heb ik een Samsung Amerikaanse koelkast(A++) online(123apparatuur.nl ) gekocht. De koelkast is netjes op tijd bij me thuis opgeleverd. was super blij met de service.

05-05-2018 heb contact gehad met de dealer 123apparatuur.nl gehad met de mededeling dat de koelkast knallend geluid maakt en dat er een barst zit in de vriesgedeelte. Mijn melding is doorgestuurd naar een bedrijf die de schade moest beoordelen.
07-05-2018 heb ik te horen gekregen dat de koelkast helaas niet meer is te repareren.

Ze hebben hetzelfde model aangeboden. Toen ik vroeg of dat model bekend stond met de bovenstaande issue, was de dame aan de telefoon stil.

Ik had op basis van dat gesprek gevraagd naar een betere model. Het voorstel van Samsung was een A+ koelkast. dat voorstel heb ik geweigerd. Mijn eis was en is nog steeds een A++ of A+++ model. Dat blijkt niet in voorraad. dus ik moest wachten.
Omdat dat te lang duurde heb ik via de website van Samsung een klacht ingediend. die is nog steeds niet in behandeling genomen....
De tweede voorstel is een Amerikaanse koelkast (A++) met een bijbetaling van 256euro. in de eerste instantie heb ik gevraagd om kosteloos de koelkast te ruilen. maar dat heeft Samsung geweigerd. Om van de hele ellende af te komen heb ik uiteindelijk de bod geaccepteerd. dat was inmiddels een maand later.
Na 10 werkdagen van de acceptatie hebben ze Dynalogic de opdracht gegeven om de koelkast bij me te leveren. Bij het maken van een afspraak met Dynalogic had duidelijk aangegeven dat de bezorger 5 tredjes de koelkast moet optillen. dat was geen probleem.
Na lang wachten was Dynalogic eindelijk voor de deur(18-05-2018). de bezorgers(2) waren aangekomen en ze hebben geweigerd om de koelast naar binnen te brengen met de boodschap dat ze dat niet mogen doen van Dynalogic.

Direct daarna heb ik contact opgenomen met Samsung. De dame aan de telefoon had niets anders te melden dan, ik kan je niet helpen. maak een nieuwe afspraak met Dynalogic.
Gelijk daarna heb ik een mail gestuurd naar Samsung, maar die reageren niet meer op de mail.

Ik ben meer dan 6 maanden zonder een goed werkend koelkast, met heel veel problemen met beide partijen.

Mijn voorstel aan Samsung en aan 123apparatuur is als volgt: graag mijn geld terug en jullie mogen de koelkast komen halen. Ik adviseer niemand om een samsung koelkast te komen. zeer slecht product en service.

Ook een klacht indienen over Samsung Electronics?