Klacht Samsung-Essentials.nl: Geen juiste maat Frame als aanbieding bij aankoop Frame TV

Kluijs1

bij koop van een Frame tv zouden we een frame cadeau krijgen. De verkeerde maat werd ons toegestuurd. Dit frame is uiteraard teruggestuurd. Nu krijgen we de juiste maat niet toegestuurd. We worden aan een lijntje gehouden en begrijpen niet waarom.

Alsnog de juiste maat Frame toesturen die ons als aanbieding is aangeboden bij koop Frame TV

Kluijs1
    Steeds andere mensen reageren op de klacht, verdiepen zich er echter niet in waardoor oplossingen worden bedacht uit stadia die we allang gepasseerd zijn. De bal wordt steeds bij ons neer gelegd. Heel erg vervelend en het duurt daardoor maar voort.
    Kluijs1
    Niets meer gehoord. Graag neem ik maandagmiddag contact op met de consumentenbond.
    Kluijs1
    Samsung herhaalt waar we september 20 begonnen zijn. Hiermee is een en ander op de lange termijn geschoven. We zijn weer terug bij af en weten niet hoe dit te doorbreken. Een hele vervelende klachten afhandeling.
    Kluijs1
    Niets meer gehoord van Samsung. Hoop nog steeds op beter....

Ook een klacht indienen over Samsung-Essentials.nl?