Klacht Samsung-Essentials.nl: Geen juiste maat Frame als aanbieding bij aankoop Frame TV

Klachtnummer
# 516732
Gebruiker
Kluijs1
Datum
4 reacties

Details

De klacht

bij koop van een Frame tv zouden we een frame cadeau krijgen. De verkeerde maat werd ons toegestuurd. Dit frame is uiteraard teruggestuurd. Nu krijgen we de juiste maat niet toegestuurd. We worden aan een lijntje gehouden en begrijpen niet waarom.

De oplossing

Alsnog de juiste maat Frame toesturen die ons als aanbieding is aangeboden bij koop Frame TV

4 reacties

  1. Auteur
    Kluijs1
    Datum
    Steeds andere mensen reageren op de klacht, verdiepen zich er echter niet in waardoor oplossingen worden bedacht uit stadia die we allang gepasseerd zijn. De bal wordt steeds bij ons neer gelegd. Heel erg vervelend en het duurt daardoor maar voort.
  2. Auteur
    Kluijs1
    Datum
    Niets meer gehoord. Graag neem ik maandagmiddag contact op met de consumentenbond.
  3. Auteur
    Kluijs1
    Datum
    Samsung herhaalt waar we september 20 begonnen zijn. Hiermee is een en ander op de lange termijn geschoven. We zijn weer terug bij af en weten niet hoe dit te doorbreken. Een hele vervelende klachten afhandeling.
  4. Auteur
    Kluijs1
    Datum
    Niets meer gehoord van Samsung. Hoop nog steeds op beter....

Ook een klacht indienen over Samsung-Essentials.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen