Opgelost door Samsung-Essentials.nl: Samsung electronics komt zijn belofte voor een promotiepakket NIET na!!!

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 554773
Gebruiker
C. Bakker
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Via Bol.com kocht ik een Samsung jet 70 turbo steelstofzuiger in een actieperiode. Als ik mijn aanvraag op tijd zou opsturen kreeg ik een accessoirepakket t.w.v. maximaal 200+. Dit is door Samsung d.d. 19 juli jl. bevestigd en sindsdien staat het ook bij DHL waar het pakket wordt verwacht. Inmiddels zijn we echter al enkele maanden verder en hebben we niets ontvangen. Ook een mail met vraag om uitleg bleef zonder enige reactie. Komt de4ze promotie nog of kunnen we het op onze buik schrijven???

Gewenste oplossing

We ontvangen graag alsnog het zo geroemde accessoirepakket.
Geboden oplossing
Het blijft IJZIG stil bij Samsung, er gebeurt gewoon niets ondanks al huh beloften aan ons en aan Bol.com de verkoper van het product. Kortom: Samsung producten met een een of andere (cash back of andere) actie is niet aan te raden. Zeer slechte service!!!!! Vandaag 8.2.22 is uiteindelijk het accessoirepakket hier gearriveerd. Ziet er mooi uit. Kwestie kan worden afgesloten. Mvg Coen
Status
opgelost
Beoordeling
angry

6 reacties

  1. Auteur
    C. Bakker
    Datum
    Als ik nu op TV reclame zie voor een Samsung TV met 500 euro terug (cash back), ook promotie dus dan vraag ik me af of ik ooit nog op zo'n actie van Samsung verder zal ingaan. Zo werken toch het niet nakomen van promotie beloften alleen maar uit als negatieve reclame?!
  2. Auteur
    C. Bakker
    Datum
    Samsung heeft niet gereageerd wat uiterst onfatsoenlijk is. Ik snap het ook niet want ze maken bv ook reclame voor hun tv's met 500 cash back korting. Na deze onbeschoft ervaring ga je toch nooit meer een Samsung product kopen?
    Hij staat nog steeds wel aangemeld bij DHL dus hopen we dat er ooit nog wat komt. Vraag me af of ik Bol.com hier ook op aan kan spreken. Zij waren per saldo de leverancier.
  3. Auteur
    C. Bakker
    Datum
    Er gebeurt op dit moment niets. Ik heb me ook bij Bol.com beklaagd maar ook daar blijft het vooralsnog stil. Is dat allemaal de nieuwe klantvriendelijkheid?
  4. Auteur
    C. Bakker
    Datum
    Inmiddels is Bol.com aan het kijken hoe de vork in de steel zit. Over enkele werkdagen zou ik van hen horen aldus ene Naomi van deze leverancier. Samsung zelf heeft zich verder niet gemeld....
  5. Auteur
    C. Bakker
    Datum
    Van Samsung nog niets gehoord. Wel heeft Bol.com zich hierover laten horen en deelde ons mee:
    Via deze weg wil ik u laten dat u het pakket voor de draadloze steelstofzuiger van Samsung krijgt toegestuurd. U ontvangt hierover nog een mail met verdere informatie.
    Waarna het weer ijzig stil bleef, kortom: van Samsung ook na dezes niets gehoord
  6. Auteur
    C. Bakker
    Datum
    Samsung maakt zich wel erg belachelijk zo. In plaats dat zijzelf eens reageren laten ze het gewoon maar waaien. Zoveel belangstelling hebben zij voor hun clientèle. Ze bereiken alleen dat je geen Samsung producten meer zult aanschaffen en dit gebeuren wel rondverteld.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Samsung-Essentials.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen