Klacht Samsung-Essentials.nl: Samsung koelkast ellende

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 260082
Gebruiker
R van Rijthoven
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Via TV Reus op 30 maart 2017 een Samsung koelkast besteld, deze bleek een na instaleren een kapotte vriezer te hebben. Gebeld met TV Reus, de koelkast werd door Samsung gerepareerd op 07 april 2017. Tijdens de reparatie bleek de koelkast niet te repareren en werd een omruiling voorgesteld. Op 13 april werd deze geleverd. Deze koelkast geweigerd omdat door de bezorgers na het uitpakken van de koelkast flink wat beschadigingen werden geconstateerd. Koelkast weer terug meegenomen door de bezorgers van GVT Home Delivery's. En toen begon de ellende pas echt. Ik was inmiddels zo teleurgesteld in Samsung dat ik geen omruiling meer wilde en mijn geld retour wilde krijgen. Diverse medewerkers bij de zeer slechte klantenservice aan de lijn gehad, bij elkaar zeker 10 (!) uur gebeld. Uiteindelijk werd mij beloofd op 20 april 20017 dat de creditering intern zou worden opgelost en dat het hoofdkantoor mij hierover zou terugbellen voor 25 april 2017. En ja hoor weer niks. Zelf maar weer gebeld op 25 april 2017, blijken ze nergens vanaf te weten. En zijn er dingen zogenaamd beloofd om mij af te schepen. Betreffende medewerkster is inmiddels op vakantie. Weer dik 40 minuten aan de telefoon gehangen en nu is er beloofd alles uit te zoeken. Nog steeds mijn aankoopbedrag niet retour á 629 euro !!!! Inmiddels allang een ander merk koelkast omdat wij een groot gezin hebben en geen koelkast kunnen missen, In 1 woord waardeloos !!!!!!!!!

De oplossing

Geld retour zsm !!!!!1

4 reacties

  1. Auteur
    R van Rijthoven
    Datum

    Bellen met de zeer slechte klantenservice is geen doen. Heb zeker 10x gebeld, wordt je geen stap wijzer van. Wordt regelmatig beloofd dat er terug gebeld gaat worden, moet tot op heden nog gebeuren. De 1e lijns klantenservice is zeer klantonvriendelijk en beloven dingen die niet waar gemaakt kunnen worden.
    Denk 2x na voordat je iets van Samsung aanschaft, als er wat mee is sta je in de kou!
  2. Auteur
    R van Rijthoven
    Datum
    Nog steeds geen creditering ontvangen.
    Klantenservice is geen zorg voor Samsung.
    Alleen verkopen.
  3. Auteur
    R van Rijthoven
    Datum

    En nog steeds niet opgelost !
    Bijna 2 maanden verder. Wees gewaarschuwd de Samsung klantenservice = minimaal.
  4. Auteur
    R van Rijthoven
    Datum

    Op 31-05-2017 bericht gehad van Samsung dat de creditering eindelijk in werking wordt gezet.
    Ik neem het vooralsnog met een pak zout maar hoop op het beste.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R van Rijthoven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 3 maanden nog steeds niet opgelost. Waardeloze klantenservice bij Samsung!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?