Klacht Samsung-Essentials.nl: Samsung koelkast ellende
Details
Klacht
Via TV Reus op 30 maart 2017 een Samsung koelkast besteld, deze bleek een na instaleren een kapotte vriezer te hebben. Gebeld met TV Reus, de koelkast werd door Samsung gerepareerd op 07 april 2017. Tijdens de reparatie bleek de koelkast niet te repareren en werd een omruiling voorgesteld. Op 13 april werd deze geleverd. Deze koelkast geweigerd omdat door de bezorgers na het uitpakken van de koelkast flink wat beschadigingen werden geconstateerd. Koelkast weer terug meegenomen door de bezorgers van GVT Home Delivery's. En toen begon de ellende pas echt. Ik was inmiddels zo teleurgesteld in Samsung dat ik geen omruiling meer wilde en mijn geld retour wilde krijgen. Diverse medewerkers bij de zeer slechte klantenservice aan de lijn gehad, bij elkaar zeker 10 (!) uur gebeld. Uiteindelijk werd mij beloofd op 20 april 20017 dat de creditering intern zou worden opgelost en dat het hoofdkantoor mij hierover zou terugbellen voor 25 april 2017. En ja hoor weer niks. Zelf maar weer gebeld op 25 april 2017, blijken ze nergens vanaf te weten. En zijn er dingen zogenaamd beloofd om mij af te schepen. Betreffende medewerkster is inmiddels op vakantie. Weer dik 40 minuten aan de telefoon gehangen en nu is er beloofd alles uit te zoeken. Nog steeds mijn aankoopbedrag niet retour á 629 euro !!!! Inmiddels allang een ander merk koelkast omdat wij een groot gezin hebben en geen koelkast kunnen missen, In 1 woord waardeloos !!!!!!!!!Gewenste oplossing
Geld retour zsm !!!!!1- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.