Klacht Samsung-Essentials.nl: Wasgoed komt gescheurd en kapot uit Samsung wasmachine

Leonardus2017

Het komt helaas regelmatig voor dat de kleding die heel in de wasmachine gaat er kapot en gescheurd uit komt. Bij het wasgoed zitten geen ritsen, haakjes of andere dingen welke deze klacht kunnen veroorzaken dus waarschijnlijk komt dit door de uitstulping bij de rand. Heel vervelend en daardoor durf ik niet alle wasgoed meer in mijn wasmachine te wassen en moet dit of met de hand doen of naar de wasserette brengen. Dit kan niet de bedoeling zijn van een Samsung wasmachine gekocht in 2015.

- Een reactie van Samsung waarbij naar de klacht gekeken gaat worden en een oplossing wordt aangeboden
- Als een aanpassing niet mogelijk is een andere wasmachine die dit probleem niet heeft
- Een tegemoetkoming in de extra kosten
- Vergoeding kleding welke niet meer gedragen kan worden

Leonardus2017
    Reactie gehad van Samsung met een aantal opties waardoor het mis zou kunnen gaan, maar die zijn in mijn geval niet van toepassing. Gevraagd wat nu te doen.
    Leonardus2017
    Samsung laat het de klant zelf oplossen en geeft als opties of de schade claimen bij de inboedelverzekering of de voorrijkosten betalen.
    Het wachten is nog op een reactie maar het vertrouwen in Samsung is weg.

Ook een klacht indienen over ?