Klacht Samsung-Essentials.nl: Wil mijn koop ontbinden.

Samsung tablet gekocht op 06-02-2016
Deze tablet twee maal opgestuurd voor een zelfde klacht (Toestel loopt steeds vast en moet eerst helemaal worden ontladen en dan weer worden opgeladen voordat de tablet het weer doet.) Steeds na terugkeer van de reparatie komt de mededeling dat er dit toestel niets mankeert. Ze hebben het gereset en alles is weer goed. Na de garantie weer steeds de zelfde klacht. Heb Samsung gebeld om te vragen of ze buiten hun 24 maande garantie zonder kosten hem echt een keer willen repareren. Hun antwoord is nee en nog eens nee. 24 maanden is 24 maanden. Daar er een wet is in Nederland dat zo een tablet voor €499 langer mee moet gaan en er dan een garantie van 3 jaar bestaat is voor hun niet belangrijk. 24 maanden zijn 24 maanden.

Mijn tablet terug nemen via de zaak Tel Combinatie in Duiven waar ik de tablet heb gekocht en er een goede prijs voor terug geven. Zal er daar weer een nieuwe tablet kopen. Zal weer een Samsung worden, daar mijn vrouw en ik er nog een hebben die ouder is het het nog steeds prima doet

Hans Pruckmuller
    Heb Tele Combinatie een brief geschreven om volledige teruggave van de aankoopprijs.op 11-02-2018. Heb hen twee weken de tijd gegeven om te reageren. Volgens de verkoper doet Samsung niets en houd zich aan de 24 maanden garantie
    Hans Pruckmuller
    Nog geen antwoord op brief.door mij verstuurd op 12-10-2018. Heb Samsung 14 dagen de tijd gegeven. Nog even afwachten dus.
    Hans Pruckmuller
    Moet tot eind van deze week wachten op hun reactie.
    Hans Pruckmuller
    Zaak is opgelost. Krijg een nieuwe tablet van Te Combinatie met heel weinig bijbetaling.

Ook een klacht indienen over ?