Klacht Sandd: 2 x werkgeversverklaring niet ontvangen.

Klachtnummer
# 352146
Gebruiker
Inge
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn werkgever heeft nu al 2x een wergeversverklaring opgestuurd. Geen van beide ontvangen. Ten eerste heb ik de werkgeversverklaring nodig voor mijn hypotheekaanvraag, ten 2e staat daar wel heel privacy-gevoelige informatie in. Heel slecht.

Gewenste oplossing

Waarschijnlijk kan het bedrijf hier niets aan doen, omdat er geen track and trace nummer is aangemaakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen