Klacht Sandd: Al meer dan 1 maand geen post meer ontvangen

Klachtnummer
# 418691
Gebruiker
F.G. Winkelhorst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb al sinds half december 2019 geen post meer ontvangen van Sandd. Ik mis inmiddels al 4 tijdschriften en 2 brieven. Op een klacht krijg je altijd het standaard antwoord dat ze het gaan uitzoeken en er vanuit gaan dat ik vanaf heden mijn post weer correct en tijdig zal ontvangen. Dat is dus niet het geval. Ik denk dat ze helemaal geen bezorger hebben voor mijn adres maar dat kunnen ze natuurlijk niet toegeven.

De oplossing

Dat ik eindelijk weer eens post ga ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sandd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sandd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen